Jaha..

Så nu hamnade jag framför datorn igen och jag vet inte vad jag ska göra, så varför inte skriva ett inlägg till? Jag menar, du behöver ju inte läsa om du inte vill..
Jag tänkte att jag skulle ta kort imorn på de saker jag köpte på kupolen i torsdags med ÄvvÄ och hennes mamma, och sedan lägga upp bilderna här :D Och sen tänkte jag att jag skulle börja lägga upp mina bilder som jag tar med min NIKON D40. Min älskling!
Och jag måste seriöst börja städa mitt rum, men inte idag tror jag, muahah! Jag orkar inte ><
Och så måste jag skriva svar på brev idag.. jag har fyra brev att svara på, så det är väl bara att vässa pennan och börja skriva, jag hade tänkt skriva på datorn kanske, visst lite opersonligt, men jag skriver brev nästan varje dag och min hand börjar seriöst att krampa, men våran skrivare fungerar inte.. *suck*
Jag antar att jag skirver imorn kväll, jag ska nog till pappa efter skolan om jag ska dit.. vi får väl se ^^
Hejdå så länge då!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!



Va kul det ska bli att följa din blogg.

Och se dina kort du kommer att lägga ut här. Du tar så fina bilder!!!!



Lycka till med bloggande!

Kram Mamma

2008-08-26 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0