Oktober..

Jag hatar Oktober och allt som kommer med det! Fast det var skönt i morse att komma ut och andas den kalla friska luften, men det var oktober luft så lika snabbt som jag blev glad, blev jag deppig.. Och jag tycket att jag förjänar en riktig applåd för att jag tog mej upp ur sängen fast att jag verkligen inte ville, jag funderade på att stanna hemma, men jag bet ihop och gick! Tur att tvåan ( kallar honom tvåan som kodnamn) var i skolan idag med sina über heta kläder och tatueringar :$ Jag tror jag börjar bli en aning förälskad :D Det är en skön känsla måste jag säga, känna det där pirret i magen som jag inte har känt sen en så kallad vän förstörde allt för två år sen, lidit tillräcklig, nej, tydligen inte!

Ska kanske till Fia på fredag, men mitt bajs schema är ändrat och nu måste jag gå till skolan på fredag, snacka om att hela klassen protesterade, alla har ju gjort planer! Det är en tjej som till och med har beställt biljetter till Ungern och hon åker på torsdag kväll.. och jag kan nog missa en Svenska och en Engelska lektion, jag har ju inte träffat Fia sen i vintras.. jag börjar känna mej gammal!

Som ni kanske märker så är jag ingen opptimist idag, men jag har fått i mej en rejäl skopa deppighet, den kom i måndags förra veckan, jag hatar oktober! Men jag antar att det snart blir bättre, vi får hoppas det. Skulle bara vija prata och prata och prata, men det är så svårt när ingen förstår mej, jag ska nog kolla med Anders om jag får prata hos han, det var ett tag sen jag pratade med nån, kan nog faktiskt behövas..

Men nu ska jag gå upp och häsla på min mor som jag inte har träffat sen i morse då jag träffade henne i en kvart innan jag gick till skolan. Hörs väl någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen har du skrivit! Har väntat:) Hoppas verkligen att du får ledigt nån timme! Ska bli kul att få ses och göra behandlingar:) Kämpa på nu gumman, snart kommer snön(vill inte)och då brukar deppigheten bli lite bättre förhoppningsvis! Men jag längtar till sommaren igen som vanligt:) Puss å kram!

2008-10-06 @ 23:35:46
URL: http://heavenlyme.blogg.se/
Postat av: T

Men nu är det ju November !!!! :o)

Jag personligen ÄÄÄLSKAR hösten och oktober med alla vackra färger i naturen..... Ljumma vindar osv... November ?? Mörkt - kallt - kala träd...men många viktiga personers födelsedagar kommer och lyser upp !!!!

2008-11-09 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0