11 September

Idag är det 11 September, så jag tycker att alla borde ta en tyst minut för de som dog i tragedin med World Trade Center 2001 och Anna Lindh som blev mördad 2003. Jag vet att jag har gjort det iallafall.

Idag är jag också sjuk, TRÅKIGT! Jag har inte gjort särskilt mycket, varit inne på tradera lite, läsat aftonbladet, kollat på våra bästa år och.. ja.. det är väl i princip allt. Jag kom nyss på att jag har inte ätit något än och jag börjar bli ganska hungrig, så jag ska väl gå upp och ta mej en liten drink och morötter, mums ;D Choklad drink ^^ den smakar som pucko fast lite krämigare, alltså den smakar så, den är ju inte så krämig, då skulle den ju inte hjälpa ^^ Ni kan få se hur den ser ut sen när jag har ätit, mamma ropar på mej att jag måste komma och äte så jag hinner inte fixa det nu, och så vet jag inte vad den heter.. XD Men jag skriver senare, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0