Hej Hej

Skitungen Evelina har smittat ner mig, nu har jag också blivit sjuk..
Idag har jag tvättat handdukar och städat mitt rum, jag har lite finputsning kvar och så tänkte jag försöka rensa lite ur alla lådor, så jag kan sälja och tjäna lite pengar! Jippie! Det finns så mycket jag vill köpa, speciellt nu när jag ska gå ner i vikt. Kläder, skor, accessoarer, träningscykel, böcker, skivor och en massa saker. Jag skulle vilja pierca mig igen, men jag är inte helt säker. I såfall så skulle det bli en till i läppen. Men jag skulle också vilja bleka mina tänder, men jag vet inte om jag får och så är det ganska dyrt..
Just nu håller jag på och budar på en massa snygga saker på tradera, så jag sitter fastklistrad här i stolen för att kolla så ingen budar över mej, jag vill så gärna ha de där grejerna, och jag tjänar på det, i stället för att handla snarlika saker i affärerna för mycket mer pengar, visst, frakten tillkommer, men jag tjänar fortfarande på det! det finns hur mycket som helst som jag skulle vilja ha, men det är smartare om jag väntar i någon dag och budar sen, så kanske det inte blir lika dyrt, jag är faktiskt smartare än vad de flesta tror ^^
Idag har jag faktiskt tränat, inte särskilt mycket, men jag har faktiskt gjort det, det är det som räknas! Och jag har hållt mej till matförslagen jag fick i Falun, för er som inte förstår så har jag börjat på ett övervikts program i Falun, där har jag fått papper på matförslag, men nu i fyra veckor ska jag dricka "drycker" istället för att äta mat, sen ska jag hålla mej efter matförslagen, men eftersom "dryckerna" inte har kommit än, dom kommer på onsdag, så äter jag ändå efter matförslagen, det är mycket bättre än att bara svulla i sig som annars. Så jag kommer berätta om mina framgångar när det gäller det, t.ex. hur många kilon och centimeter jag har tappat.

Det blev ganska mycket idag. Men det var så kul ;D Och som ni ser så har jag fixat till min sida lite XD

Johanna

Dagens lyric: We all look the same in the dark, McFly - One for the radio



Kommentarer
Postat av: Fia

vad spännande gumman, hoppas det går bra nu! Jag hejar på dig! Jag vet hur svårt det är att få motivation att röra på sig och INTE äta en massa skit. Vi får peppa varandra:)

Puss o kram!

2008-09-09 @ 23:23:04
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0