Not Alone

Nu sitter jag och lyssnar på McFly's låt Not Alone, den är så himla vacker, har du inte hört den så borde du verkligen göra det! Både original versionen och den som är live med Danny i Wembley, båda versionerna är så grymt bra, det är nästan så att man gråter, och jag gråter väldigt sällan nuförtiden, så att ni vet! Idag är vi lediga från skolan, det är vi varje fredag fram tills jul ^^ JIPPIE! Har inte gjort särskilt mycket än, typ varit lite vid datorn och kollat på Våra Bästa År, druckit drick har jag också gjort ;D Choklad varje dag, kan det bli bättre? Ni borde också lyssna på Walk In The Sun med McFly, den är också vacker, alla deras låtar är bra, nej, dom är BÄST! Och så är det bara ^^

Så, är det någon som har några förslag på vad jag borde göra med hår? Färga det rött, som Marcia Cross typ, eller chokladbrunt eller blond, helst skulle jag vilja prova att vara rödhårig, men jag vill veta vad ni  tycker! Blond skulle jag kunna prova i sommar.. så då står det alltså mellan chokladbrunt och rött.. vilket av dom? HJÄLP MEJ! Jag är desperat!

Aja, jag antar att jag skriver lite sen senare, hej hopp!

 
eller
 

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hej !! Jag hörde att Kim ville ha med dig till USA i Björns väska - det kommer att bli trångt därinne , men du är välkommen !! :o)

HM..håret..som du är van med så säger jag alltid vad jag tycker (hahah) ABSOLUT INTE BLONDERA! Jag vet att det finns frisörer som vägrar blondera nuförtiden... dåligt för håret och speciellt om man är så mörk som du är så blir man deprimerad under utväxt tiden då det blir jätte fult med brytningen ljust/mörkt... Och man kan inte ångra sig.... prova istället med mer rött, men kanske inte som bild 2..mer som bild 1. Eller tja vill du ha provocativ frissa så ska du ta nr 2 men om du vill se bra ut...nr 1. POSS POSSS /Gudmor

2008-09-12 @ 15:45:04
Postat av: Fia

Shit vad du hade skrivit helt plötsligt! Vad kul:) Jag tycker verkligen att du ska bli blond till sommaren! Gud, vad fränt! Det måste du, vad spännande! Det som är lite tråkigt om man blir rödhårig, är att färgen åker ur så fort att det ser så urtvättat ut. Men du ska absolut prova om du vill. Jag har nog provat det mesta, och jag måste prova mer och mer och mer:) Men jag ska också bli blond i sommar:)Jag tycker att du är jätteduktig som kämpar på med drinkarna och dom andra som sitter och äter en massa skit(inte bajs alltså:) bredvid. Kämpa på gumman! Har du gått ner nånting? Puss å kram!"!

2008-09-12 @ 21:23:27
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0