Sleepyhead

Är så trött! Först hade vi kulturhustoria i skolan, sen svenska och resten bild. Vi gjorde ansiktsmasker i gips och alla hjärtans dag dekorationer. Evelina, Anna och Frida har ju musik så dom slutade tidigare än mig så dom passade på att åka hem med halv fyra bussen. Var så trött och hade sån huvudvärk så jag ringde ocg frågade om Hasse kunde hämta mej, och som tur är så är Hasse så snäll så han gjorde det.

När jag kom hem somnade jag på min soffa en liten stund, trots det så är jag såå himla trött! Ska lägga mej snart i min nybäddade säng!

Det här blir mitt enda blogg inlägg idag, jag vet, extremt tråkigt, men jag är inte på humör. Så det blir heller ingen dagens förebild.

Ungefär så här slö känner jag mig.


God  natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0