The end

Jaha då är filmen slut och så är min dag, det är dags att hoppa ner i min alldeles nybäddade säng. Mysigt! Faast det är ju Criminal Minds på tv, och jag är ju väldigt svag för den serien, så tv:n får stå på ett litet tag till hehe.



Har hittat ännu mer grejer jag vill ha från H&M, och ännu en gång ligger slutsumman över min budget. Får spara lite och fråga om bidrag, om mor inte ställer upp så frågar jag hennes päron eller farsgubben, det är han skyldig mej, som plåster på såren, ja, plural.


Dagens förebild

Rachel Bilson, extremt stilsäker (både privat och på röda mattan), ung och framgångsrik kvinna men sunda ideal. En riktig inspirationskälla!

Privat                                                                            På röda mattan    

Sagt av Rachel: "Other than acting, ... expressing myself creatively through my wardrobe is my favorite thing to do."


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0