Ännu en helg

Ännu en helg har gått förbi, alldeles för snabbt om du frågar mej! Men det är även ganska skönt att få gå upp lite tidigare på mornarna och känna att man få saker gjort.

Imorn har jag med tredje lektion i bild, tre timmar som vanligt. det är faktiskt kul, det blir nästan lite tjatigt när man håller på så länge och med nästan en och samma grej. men man får lära sig mycket. Förra gången höll vi på med perspektiv när man ritar, det blev en massa linjer ÖVERALLT! Så den natten drömde jag faktiskt om linjer och linjaler hehe.

En film jag varmt kan rekomendera är "Nancy Drew". Nancy Drew är även en bokserie, den heter Kitty på Svenska. Ni vet tjejen som snokar omkring och löser näst intill omöjliga fall. Iallafall, filmen, den är nästan lite löjlig och barnslig, men den är charmig och man kan inte låta bli att ryckas med och försöka lösa fallet om en Hollywood stjärna som hittas död i sin pool på en fest hon har efter att hon varit försvunnen i fem månader. Och självklart har Nancy egna problem med kompisar och så. Jag tycker att det är en bra film, en typisk familjefilm skulle jag säga. I rollen som Nancy Drew har vi Emma Roberts, en sjuttonårig väldigt talangfull skådespelerska som även är brorsdotter till den aning mer kända Julia Roberts.

 










Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack för att du röstade på mig :)

2009-01-19 @ 11:14:40
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0