Bättre och bättre

Jag blir att må bättre hela tiden, synd bara att det är så sent, jag har sådan himla lust att hålla på att dona och greja i mitt rum. Mellan åt får jag en snilleblixt och vet precis hur jag ska göra, resten av tiden känner jag mig som en iq befriad fiskpinne! DET är illa.

Jag skulle vilja åka och shoppa i Västerås, det finns så mycket affärer där, helst vill jag till IKEA. Dom har så mycket fina och praktiska saker som dessutom är billiga. Det har blivit så himla tomt nu när jag har rensat bort en massa saker.



I morgon ska vi tjejjor fira Anna, hoppas jag mår bättre så att jag inte är trött och grinig när jag är där, för jag SKA dit! Jag missade hennes födelsedag, jag tänker INTE missa hennes kalas!

Men nu ska jag fortsätta ett litet tag till med att fixa i mitt rum innan jag ska sova.

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0