Nördvarning

Haha, ja det är då nördvarning på mej! Jag sitter här och installerar SIMS på min nya fina dator!

Min dag har varit överraskande nog väldigt lyckad, jag har hunnit med saker jag har velat göra i flera veckor. För det första så vaknade jag för en gångs skull på förmiddagen, som jag har tänkt göra varje helg nu, men tyvärr inte blivit av. Och sen så åkte jag till Mari och Ängla en sväng, min förra styvmamma och hennes hund, och hälsade på. Det var allt för längesen! Jag har det alltid lika trevligt och man blir alltid väl bemött i hallen, haha. Mari är så lätt att prata med så tiden bara rinner iväg! Sen åkte jag hem till Lina, Marko, Nellie och Molly en sväng. Nellie ville förstås upp på sitt rum och leka, hon är fyra år. Molly höll på och försöka gå lite, det såg så gulligt ut! hon fyller ju ett år nu i Februari, jag vet att jag kommer låte gammal nu, men vad tiden går fort!

Sen åkte jag hem och så kom jag på att jag skulle installera SIMS så jag gick hem till Evelina och lånade några spel, passade samtidigt på att lämna av hennes aningen försenade julklapp. Men det är väl som man säger, bättre sent än aldrig.

Mattias har varit i Ludvika idag och spelat Handboll. Han har varit där hela dagen, från 10.00 - 18.00, han kommer då somna gott! Och för er som undrar så är han och jag sams nu.

Jag skulle vilja ha lite tips om vad jag ska skriva? Jag tycker att det redan finns allt för många modebloggar, så det vill jag inte skriva så mycket om, ett inlägg då och då bara. Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om, det är ju inte så kul att få veta allt om mitt liv heeeeeela tiden! Säg gärna till om ni vet något ni vill läsa om!


Ängla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är bra som du skriver nu.

Men du som läser mycket böcker och tittar på film, skulle ju kunna skriva lite om en bok eller film, så att andra kanske blir nyfikna och vill läsa eller se den... Skriv om foto...allt vad det innebär.

Något om musiken du gillar... typ fakta...

Skriv om allt möjligt som du tycker om.

2009-01-18 @ 22:03:01
Postat av: miahmariah

Ha,ha det är nördvarning på mig också. Älskar sims och väntar nu på sims3 som kommer om en månad. Tack för din röst på bild 4.

Ha det gott

2009-01-18 @ 23:10:11
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0