Perfekt

Det roligaste med att spela SIMS är när man gör gubbarna och deras hus, man kan göra den där perfekta familjen man själv vill ha med det där perfekta huset som man också själv vill ha. En hel familj, en familj som kommer hålla för alltid, inga sprickor. Den perfekta dottern som aldrig gör sina föräldrar besvikna, föräldrarna som håller i hop vått och torrt, söt mamma som uppmuntrar sina barn, pappa som alltid finns där och inte kommer med några dumma bortförklaringar för att slippa träffa sina barn. Inga lögner, ingen besvikelse. Inga löften sagda, inga löften brutna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm...tyvärr finns nog ingen perfekt familj någonstans i världen. Man kanske upplever någon familj som så, men under fasaden finns det alltid någon spricka.

Men visst, önska kan man ju alltid....



Jag tycker du är en bra dotter... jag skulle INTE vilja ha dig som perfekt ( enligt dina ögon ).

För mig är du det redan, precis som du är!!!!!

Mig gör det inget om du gör mig besviken, glad, ledsen, arg, lycklig...osv. För då är man ju sig själv... i stället för att göra det man tror att andra vill. Det ska man inte!!!!!!!!!!



Älskar dig! Kram från mamma ( som EJ är perfekt )

2009-01-26 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0