Trök

I morse när jag vaknade hade jag lite fortfarande lite feber, så om inte febern har försvunnit tills imorn så ska vi ringa läkare.

Jag har inte bloggat på två dagar för att i Lördags gjorde jag mej i ordning praktiskt taget hela dagen inför tjejkvällen, och jag kom hem mitt i natten och då var jag trött. Och i går var jag deppig och hade inte lust med något, ibland får jag sånna dagar. Så då låg jag på soffan och åt choklad och spelade lite SIMS ett tag. Nörden som jag är.

Rummet är nu praktiskt taget färdig städat, har lite kvar i lådorna, men det syns ju inte så jag tar ann det någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Tack så mycket. Hoppas du har haft en bra dag idag.

2009-01-26 @ 19:10:54
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0