Fair Helena

Nu har jag inte skrivit på jättelänge, jag skulle kunna säga att jag har gjort så mycket roliga saker, men då skulle jag ljuga, jag har bara varit lat. Jag har ju gjort roliga saker också, som att åka skoter till exempel.

Förr förra veckan på lördagen var jag ut på en sväng med Hasse och Lars och då träffade jag Helena och då hade vi roligt haha! Jag lovade henne att skriva om det så nu har jag gjort det!

Jag blev sjuk förra veckan på sportlovet och är fortfarande krasslig, men jagt var i skolan i går och i förrgår, men i morse måde jag inte bra alls, nu är det lite bättre.

Kollar på Ronja Rövardotter nu och dricker mjölk och njuter av tystnaden, jag är ensam hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0