PRESENTER

Det här är vad jag hittills har fått i födelsedagspresent:

Av mormor och morfar fick jag denna grytlapp som mormor gjort...


.. och detta hjärta som mormor gjort...


.. och pengar som ligger i tryggt förvar.


Av mamma och Hasse fick jag ju mobilen.



Och av Pappa fick jag 18 trisslotter varav 4 stycken hade vinst.



Och av min gudmor Teresa fick jag detta hänge där det står "DU ÄR ALDRIG ENSAM, ALLTID ÄLSKAD OCH SKAPAD FÖR STORA TING"



Av Lina, Marko, Nellie och Molly fick jag denna sten...


.. den här tavlan/flaggan som Nellie gjort...


.. och pengar som ligger i tryggt förvar.


Av Beng-Ingar, en bekant till våran familj fick jag pengar som också ligger i tryggt förvar.



TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var fina och bra presenter som du har fått.

Kram!

2010-12-04 @ 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0