H E J

Jag var till banken igår, istället för i onsdags, det gick bara bra!

Igår var vi på brandstationen med skolan, där fick vi kolla på lite filmer, släcka en docka och en vägg, det var riktigt roligt, lite annorlunda jämfört med att sitta i skolbänken hela dagarna. På em. var det föreläsning om social fobi, efter det var det mässa och efter det var det föreläsning om missbruk. Riktigt intressant dag, och för mig även en väldigt psykiskt påfrestande dag.

Efter skolan kom Lina, Nellie och Molly på besök och grattade mig i efterskott. Ungarna var mer vilda än tama! Och det var riktigt underhållande!

Idag har jag inte gjort mycket, imorgon kommer Fia och Pappa hit på morgonen och ska vara här ett tag, ser fram emot det!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0