Mobil

Idag tog jag spruta, det gjorde jätte jätte jätte ont! Snyft.

När jag kom hem käkade jag lite tacos från igår, sen la jag mig och sov en timme. Efter det åkte jag och Hasse till Ludvika och köpte en mobil till mig, en tidig födelsedagspresent och julklapp. TACK MAMMA & HASSE!

Den första är en sånn som jag hade och den andra är en sånn som jag har nu.


Dom är alltså VÄLDIGT lika utseendes mässigt och dom är väldigt lika annars också. Än så länge är jag nöjd med den nya. Hade den jag hade förut inte varit utgången skulle jag ha köpt en sådan, var helnöjd med den, tills den blev stulen...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod!

2010-11-26 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0