övningsköra övningsköra övningsköra!

Imorgon får jag officiellt börja övningsköra, så fort vi har lämnat in en massa papper och gått en kurs..men iallafall! Jag hoppas pappa kommer, jag har inte träffat honom på ett tag och jag saknar honom så!

Jag är helt betagen av Moulin Rouge och Ewan McGregors sångröst, jag är förälskad i honom, men ingen kan ta Johnny Depps plats, men Ewan kommer nog tvåa. Och appropå tvåor, så gillar jag inte tvåan längre nu är det någon annan ;) Men jag säger inte vem, det är ändå ingen som vet vem det är.

Jag var på syskon träff här om helgen hos Fia i ödemarken, även kallat Våmhus. Men så öde blev det nog inte när vi var tio pers. under hennes tak. Vi åt pitabröd alá pappa, sjöng karaoke och kollade på dansbands kampen. Inte nått jag brukar göra, men det var helt okej faktiskt.

Kanske att jag skriver imorn.

Dagens lyric: Please belive me when I say I love you - Ewan McGregor, Moulin Rouge


Så här mogen är man när man fyller 16, iallafall om man heter Johanna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jippieee... ÄNTLIGEN har du skrivit något här på bloggen!!! Jag har väntat och väntat på det.



Om ca 25 minuter fyller du 16 år. GRATTIS!!!!!



Kram!!!!

2008-11-28 @ 23:35:12
Postat av: T

GRATTIS !!!! kramar i massor från mej till dej !

Hoppas du hade en toppendag ! //gudmor :o)

2008-11-29 @ 23:21:28
Postat av: Fia

Ödemarken...jahaja:D Har du börjat övningsköra än? Vi kommer helgen efter jul om jag inte sagt det:) Megakramar//Syrran

2008-12-08 @ 12:17:02
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0