God kväll!

God kväller god kväller! Snart ska jag sussa ;D Ska kolla lite på tv först och sen försöka läsa ut min bok. Idag har jag kollat på filmen "Sydney White" Jag tycker att ALLA borde se den, den är så himla rolig! Jag satt typ och skrattade hela tiden, eller jag satt och log hela tiden iallafall.

Nu vet jag inte hur jag ska göra med mitt hår igen..! Jag vill färga det rött också, som Miranda I Sex and the city, ni vet, rött, fast att det ser naturligt rött ut, typ oranget.. Så skulle jag vilja prova, det har jag velat i över ett år, och nu tror jag att jag faktiskt ska göra det, blir det inte bra så köper jag lite hårfärg på konsum och bosätter mej i badkaret tills det blir bra! ^^

Var det någon annan än jag som såg Top Model idag? Jag började faktiskt skratta när den där elaka tjejen åkte ut, hon tyckte att hon var så mycket bättre än alla andra, men det visade sig visst att hon inte var det^^ Och när dom hade fått göra make overn, tror ni inte att jag fick ännu mer lust med att färga om mitt hår? Jag har tröttnat totalt på hur det ser ut just nu, jag skulle vilja har ljusare och färgstarkare hår, inte mörkt och trist, eller, mörkt hår är ju JÄTTESNYGGT men jag har haft det så länge så jag skulle vilja prova någonting nytt. Vilket daltande det blev om mitt hår nu helt plötsligt.. XD

Men nu ska jag gå och kolla på tv, glöm inte att kolla på Sydney White!

Dagens lyric: You're the light that makes my darkness disappear, Jonas Brothers - When you look me in the eyes
Ni måste lyssna på den låten, den är så vacker


Haha, det där var i somras, jag, Evelina, Victor och Mattias var ute och cyklade lite XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0