God Kväll

Jippie! Jag har äntligen börjat med mina drinkar. Jag tog min allra första samtidigt som dom andra i familjen satt och svullade i sig skräpmat, där bredvid fick jag sitta med min lilla ynka drink och två morötter, haha, nej jag skojja, eller det är ju sant, men det var inte synd om mej. Ännu lyckligare blev jag när jag såg att jag har vunnit en massa auktioner på tradera på saker som jag verkligen ville ha, och inte nog med det, alldeles nyss fick jag ett fotografi på McFly från Kimberly! Kan den här dagen bli bättre?

Som jag sa tidigare så tror jag att jag vet hur jag ska göra med mitt hår, jag ska låta det växa ut, som jag har planerat i 1½ år, och så ska jag blondera det, men jag ska tänka på det lite mer, men jag skulle faktiskt vilja prova på att vara blond, typ überblond, fast inte för blond...typ som min kusin Nellie, hon har superblont hår, men det ser ändå naturligt ut. Så skulle jag vila ha det! Men jag måste tänka genom det riktigt ordentligt, blonderar jag mej inte så blir håret chokladbrunt ;D
Men nu ska jag gå, hej hopp!

Dagens lyric: It's all about you, it's all about you baby (Dougie), McFly - All about you

 
Den här bilden fick jag av Kimberly! Yeey!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörru du...jag åt faktiskt INTE skräpmat. Jag åt nästan samma som du...sallad med lite skinka och ost. Ja, alltså grönsaker.

2008-09-10 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0