Extremt dålig uppdatering

Idag har jag inte hunnit uppdatera bloggen. Jag har faktiskt hållt på med en massa annat skoj, på riktigt, det är ingen dålig ursäkt. Det har varit siper fint väder ute och jag har varit ute nästan hela tiden.

Först var jag hemma själv och då gick jag ut på gården och satte mig i en solstol. Sen när lillebror kom hem så gick vi till Shell och köpte mjukglass! Sen var jag inne ett litet tag och såg på TV och sen åkte jag och mamma iväg till Ludvika och åt Subway. Det var meningen att vi skulle fota, men så blev det inte.


Kommentarer
Postat av: Juliaa

Gott med Sub!

hehe jag älskar också O.C

tack :D

2010-05-26 @ 21:31:39
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0