GOD MORGON!

Eller ja, klockan är ju kvart i elva ^^  Så jag gick inte till skolan idag heller. Jag sov knappt två timmar i natt, så det liksom funkar bara inte då.. men nu när jag har blivit lite piggare tänkte jag städa mitt rum lite och kanske, kanske gå till biblioteket, jag har nämligen haft lust med det i flera dagar nu. Så jag kanske drar dit en sväng, sen ska jag skriva mina fyra brev som jag inte gjorde igår och sen ska jag posta dom tillsammans med tre andra brev. Sen ska jag ta kort på kläderna jag köpte på kupolen också.. det blir mycket att göra idag. Men jag skriver kanske mer sen, hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman! Varför går du inte till skolan? Den började ju nyss? Kramar!

2008-08-27 @ 14:28:23
URL: http://heavenlyme.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag väntar på bilderna på dina kläder:) Har du haft en bra dag? Puss o kram!

2008-08-28 @ 20:48:48
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0