Just nu..

Så jag är inte i skolan idag, och då kom jag på att min syster Fia ville att jag skulle göra en blogg, förhoppnings vis kan hon hjälpa mej eftersom jag fattar inte särskilt mycket, än iallafall..
Mamma vill att jag ska städa mitt rum nu när jag är hemma eftersom det har hunnit bli lite stökigt, men det är faktiskt Mattias som har stökat till det mesta, hans grejer ligger överallt och jag vet inte varför!? han har ett eget rum, men jag antar att det är så när man har en lillebror..
Här får ni en liten rolig sida att gå in på: www.roligaprylar.se



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, äntligen! Det gick fort! Vad roligt, nu har jag en till blogg att följa:) Puss å kram!

2008-08-26 @ 21:21:11
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0