Äntligen!

Äntligen har jag kommit iväg till skolan, det är så roligt där! Vi har alltid det så himla roligt ;D

Eftersom vi inte har någon våg hemma så vet jag inte om jag har gått ner i vikt. Men på en vecka har jag förlorat 1 cm runt midjan och 1 cm runt vrje lår och 1 cm över bröstkorgen! Gissa om jag är glad!

Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns inte direkt något intressant att skriva idag. Så det här blogg inlägget blir väl lite kort då. Men jag skriver förhoppningsvis mer imorn. Men nu ska jag kolla på Sydney White, jag bara ÄLSKAR den filmen!!! Har du fortfarande inte sett den? Men rör på påkarna och sett fart! Du bara MÅSTE se den, det är bara så. Det är verkligen min humor ^^

Men nu ska jag väl gå då. Hej hopp i lingonskogen!

Dagens lyric: Smile, smile smile!, McFly - Smile


Det där var ju ett tag sen ^^ Eller, kanske en månad sen XD Jag lovar! Mitt hår ser bättre ut nu ;D
Men jag kan ju bjuda på den, jag är ju så glad idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0