Tjohej

Tänker försöka börja blogga mer! Är riktigt dålig på det! Men från och med idag ska jag bli bättre på det!


   Sommar! Alla älskar väl sommaren! Alla gröna blad på träden, fåglarna, klänningarna och få bada i sjön! Sommaren är min absoluta favorit årstid!

  Ghost whisperer! En grymt bra serie som handlar om Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) som har kontakt med de döda. Man får följa en del av hennes egna problem men för det mesta hjälper hon en ny ande att gå in i ljuset varje program. Absolut sevärd!

 Egoina! Haha tjejen är ju grymt rolig! Hon skriver om sin vardag med sin pojkvänn Jimmyboy, sitt jobb och sitt beroende för McDonalds och annat gott. Man får göra precis som det står på hennes sida "läsa det med en nypa salt". Du måste läsa den! Den har många skratt att bjuda på!



 Knävärk! Ajajaj! Denna ständiga värk i mitt knä! Vem det än är som är drabbad av den så är det inte roligt! Att inte kunna gå ordentligt och vara stel i benen. Bara en massa trök!

 Mygg och andra insekter! Det är något som faktiskt är dåligt med sommaren. Om man är som jag och har problem med insektsbett som svullnar är man inte så glad på dom! och då hamnar de på ogillar-listan!

 Filmer som hackar! Åh det är så fruktansvärt irriterande när man sitter och kollar på en film och är verkligen inne i den och man gillar den, och så börjar jäkeln att hacka! Då blir man lätt surig!



Hoppas ni gillar denna lilla grej. Håller ni med mej på någon punkt eller håller ni inte med? Så skriv gärna det! Det är intressant att veta vad andra tycker!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det tycker jag verkligen... att du ska blogga mer.

Det här inlägget var bra,roligt och fint!!!

Jag håller med dig ang. sommarn och sen allt som du skrev på ogillar.



Puss & Kram!!!!

2009-08-14 @ 01:16:16
Postat av: Anonym

TJUSIGT!!

Jag kan inte annat än instämma!! Fast det där med favvisårstid...det diskuterade vi ju sist så du vet ju vad jag tycker....eller vad jag inte vet att jag tycker...eller hur man nu ska säga...hahahhahaa

Ghostwhisperer är helt ok... men ... njae...Friends är min favorit...och skenet bedrar..... fraiser... the methalist.... kan nog sabbla fler..oops glömde nästan 24.... :o)

kramelikram

2009-08-16 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0