Beauty sleep

Ja, skönhetssömn är precis vad jag ska försöka få, eftersom jag inte gjorde något av mina planerade saker idag så får jag lov att göra dom imorgon så nu måste jag verkligen sova, visste inte ens att klockan var så mycket!

Dagens förebild

Drew Barrymore, självständig kvinna som bär upp sina kurvor med stolthet. Utvecklade alkoholism och drog missbruk i ung ålder med tog sej ur det och har kämpat för att inte falla tillbaks. Har en riktig kämparglöd!


Sagt av Drew: "I never regret anything. Because every little detail of your life is what made you into who you are in the end."

Ett till citat eftersom jag inte kunde bestämma mig: "When I lay my head on the pillow at night I can say I was a decent person today. That's when I feel beautiful."


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0