Dumma väckarklocka!

Min väckarklocka ringde inte i morse! Jag skulle gå upp och kolla om jag mådde bättre idag, men så ringde den inte, så jag vaknade av att min mobil ringde, som jag av misstag hade glömt att stänga av, som tur var. För Evelina ringde och frågade vart jag var, jag fattade först ingenting, men sen så kollade jag på klockan och skrek rätt ut att klockan inte hade ringt, som "tur" var så mådde jag inte bättre idag..så jag missade ju inte bussen kan man ju säga.



Var det någon som såg på Top Model 11 igår? Var det rätt personer som åkte ut?

En av mina favorit bilder från igår

Kommentarer
Postat av: Joanna

den bilden var min favorit med :D

2009-01-21 @ 17:09:24
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: är det lauren brie på bilden? för jag gillar henne med! tkr inte hon e så snygg i verkligheten men hennes bilder blir så fina!



jag vet, när jag ser deras makeovers tänker jag "undra hur dom skulle göra om mig?". det skulle va kul att gå till nån som ba "DET HÄR ska du ha, för ditt passar ditt ansikte, din hudton, din kropp" osv. och jag är sjuk nu så jag är hemma och har skittråkigt men tog fram saxen häromdan och klippte lite lugg hehe :D och så fort jag blir frisk ska jag springa ut och köpa hårfärg! ;D

2009-01-21 @ 17:41:39
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Joanna

svar: håller verkligen med! det hade varit ett + om hon var en bättre modell, för jag tkr att de fanns många av modellerna som var mkt duktigare, skickligare. men att en +modell vann var coolt! hoppas det påverkar världen positivt :)

2009-01-21 @ 17:47:12
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0