Hoppas på att bli frisk

Jag hoppas jag är frisk imorn, så jag kan gå till skolan, dels för att jag har ett möte, dels för att jag inte vill komma efter och dels för att Anna fyller 17 imorn! Grattis till henne! Men som jag mår just nu känns det hopplöst, jag har ont i hela kroppen, har ont i huvudet trots att jag har tagit huvudvärkstablett och jag fryser som en plockad kyckling! Och ändå har jag på mig nattlinne, kofta, täcke och en JÄTTE tjock filt, med golvvärme på och värmeljus i hela rummet. Så jag får hålla tummarna tills imorn, bara min väckarklocka ringer!


Här sitter jag ihopkrupen under mitt Barbie täcke ;D



God Natt allesammans!

------> MAMMAS BLOGG!!! <--------

Kommentarer
Postat av: Lollo

visstä är dom snygga =)

2009-01-22 @ 00:24:52
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0