I want I want I want

Det är så mycket jag vill ha! Om jag bara hade tillräckligt med pengar..!

- En ny almanacka
- Photoshop
- USB minne
- Kamera stativ
- Ett till objektiv till kameran
- Hörlurar från Scullcandy
- Ipod
- Nya kläder och skor
- Nokia N96
- m.m.

Jag antar att det är väl bara att börja spara.. suck!

Men idag har jag iallafall börjat rensa mitt rum, så då vet jag att jag får plats med nya saker mahahah!


Dagens förebild

Tyra Banks, en stark och intelligent kvinna med sunda ideal.



Sagt av Tyra: "take responsibility for yourself because no one's going to take responsibility for you"

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Vilken fin blogg du har. Jag håller med dig om Tyra Banks. Hon verkar sund tycker jag. Vilken fin blogg du har. Stilren och enkel. Har du tagit bilderna i headern själv. Fina var dom iallafall. Vad händer ikväll då?

kram miahmariah

2009-01-20 @ 19:49:10
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0