Smink

Nu har jag sorterat mitt smink, det var visst mer än jag trodde, konstigt med tanke på att jag sminkar mej rätt så sällan och när jag väl gör det blir det nästan bara samma produkter. Jag har väl fått allt smink från tidningar, och en del från min storasyster Fia, hon är väl som mamma, tycker att jag borde bli tjejigare och sminka mej och fixa håret. haha

Ta och gå in på min mammas blogg, hon skriver om många intressanta saker och använder sig av många roliga bilder, hennes blogg är allt för underskattad. För att komma till hennes blogg så gå till mina länkar eller klicka här

Gå in på min systers salongs hemsida, hon och hennes partner kan göra underverk med ditt utseende klicka här



I morgon blir det nog skola igen, jag vill så gärna dit, träffa alla kompisar.

Tack för att ni läser min blogg <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, tack gumman för de fina orden om min blogg!!!

Jag blev så glad!!!!



Jag tycker det är så kul att läsa din blogg nu när du ÄNTLIGEN skriver i den.

För jag tycker om din blogg.. på alla sätt och vis.

Som jag sagt förut: Du skriver så förbannat bra...



Puss & Kram... Love You!!

2009-01-20 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0