Horribel morgon!

Vilken hemsk morgon jag hade idag! Det började med att jag vaknade precis efter att jag somnat..när jag skulle resa på mej kände jag att min rygg och nacke var stelare än en pinne med nackspärr och stödkrage! Så jag gick och la mej igen, det dröjde inte länge innan Hasse och snubben som ska fixa våran vedpanna kom klampande ner för trappen. Då var det bara att bege sig mot vardagsummet med siktet inställt på soffan!

Och dagen har ju fortsatt trevligt, ingen värme i huset, inge varmvatten och kalla fossingar!


Här sitter jag och försöker värma mig med mitt nya grodtäcke!


Kommentarer
Postat av: jessika

sött:D

2009-09-29 @ 20:19:50
URL: http://mhmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0