2011

År 2011 blev så mycket bättre än vad jag kunde ha hoppats på! Trots att jag har stött på en del tunga motgångar har medgångarna varit fler än föregående år.



MIN Pappa fick äntligen komma hem



Jag behöll min lekfullhet med småkusinerna




Fick MÅNGA nya vänner, detta är 2 utav dem



Köpte mitt efterlängtade objektiv och blixt som JAG sparat pengar till



Jag åkte till Tyskland med min fina familj



Jag badade i havet med min fina familj



En STOR klump i magen försvann när jag bestämde mig för att avbryta mina studier



Jag och min lillebror kom närmare varandra



Jag släppte gamla bekymmer



Jag kände mig mer bekväm med mig själv



Jag såg min stora idol och grät av lycka



Jag tatuerade in någonting med betydelse för mig



Jag firade en annorlunda jul



Jag umgicks med fina vänner

Detta var några utav MÅNGA höjdpunkter på året, hoppas det blir ännu fler 2012








Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint inlägg! Hoppas också att år 2012 kommer med fler höjdpunkter åt dig! =)



Kram!

2011-12-31 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0