Härmapa

Såg tidigare idag att mamma hade börjat skriva en lista till sin blogg där man skriver något om sig själv på alla bokstäver i alfabetet. Så nu har jag gjort en egen sådan.

Arbetsförmedlingen ska jag till på måndag

Beatles är min stora kärlek

C
hoklad = KÄRLEK!

D
ansa gör jag framför spegeln när ingen ser

E
leanor Rigby (låt) fick mig att bli intresserad av Beatles på riktigt

F
avoritsställen här på jorden är: Hemma hos Mormor & Morfar, Finland & Gotland

G
rön är den ALLRA finaste färgen i världen

H
elfinne är jag

I
nredning är en ganska stor hobby

J
ordgubbar är OBLIGATORISKT på sommaren

K
ossor är ett av mina favoritdjur och har varit det sen jag var ca 13 år

L
illa sjöjungfrun (Disney) tittade jag jämt på hemma hos Mormor & Morfar

M
iljömedveten är något jag skulle vilja bli bättre på

N
yårslöften håller jag aldrig

O
rkidéer är tillsammans med vitsippor & tussilago mina favoritblommor

P
aul McCartneys konsert i Globen nästa vecka ska jag gå och se <3

R
esa runt u världen är något jag vill göra

S
tolt är jag över min familj, jag har aldrig skämts över dem

T
re älskade syskon har jag. Storasyster Sofia, storebror Martin & lillebror Mattias

U
gglor är också mina favoritdjur

V
etenskap & historia intresserar mig

W
hile my guitar gently weeps, av George Harrison = perfektion

X
oxo - gossip girl, följde jag slaviskt när det började sändas

Y
ö's låt "Joutsenlaulu är trygghet för mig

Z
ebror är ytterligare ett favoritdjur

Å
ka båt och skoter tycker jag om att göra

Ä
lskar att åka bil

Ö
n Ulvön i sjön Barken åker vi oftast ut till både på sommaren och vintern





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket bra alfabete du har skrivit!!!! din lilla "härmäapa".



Kram!

2011-12-03 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0